
ההגנה הכי טובה למעסיק ולחשבי השכר:
קורס בקרת שכר
למניעת טעויות שכר!
מעל 2,000 חקירות נפתחו רק בשנה האחרונה!
כ-100 מיליון שקלים בעיצומים כספיים, ו־25 מיליון הושבו לעובדים.
הסיבה? ברוב המקרים – לא רוע לב של המעסיק, אלא טעויות של חשבי שכר.
ולמה זה קורה? כי אף אחד לא באמת לימד אתכם, חשבי השכר, לבקר את עצמכם!
למה כדאי לי ללמוד בקרת שכר?
כמבקר/ת שכר יהיה לך את היכולת לעשות בקרה עצמית יעילה על עבודתך, להיות בשליטה, למנוע טעויות, לעבוד יעיל ולהפחית לחץ בתקופת משכורות.
איך המעסיק שלי מרוויח מזה?
המציאות מדברת בעד עצמה:
טעות קטנה, כמו העברת ניכויים באיחור, חישוב שגוי של תגמולי מילואים, קליטה לא נכונה של רכיבי שכר, עלולה להסתיים בעיצומים כבדים, ותביעות מצד עובדים.
חשב שכר שעובר הכשרה של בקרת שכר יכול לחסוך למעסיק כסף, להגן על העסק ועל זכויות העובדים בו באמצעות בקרה עצמית יעילה ופיקוח מתקדם על השכר ולמנוע תביעות מיותרות של עובדים ולמנוע סנקציות של משרד העבודה!
הקורס נבנה במיוחד לחשבי שכר בפועל – לא מנהלים, לא מפקחים –
פשוט חשבי שכר שעושים את עבודתם ורוצים לעשות אותה נכון, בצורה מסודרת ובלי טעויות והוא ילמד אתכם לבצע בקרות שוטפות, לזהות טעויות לפני שהן הופכות לבעיה – ולשמור על המעסיק (ועליכם).
בוגרי קורס בקרת שכר יוכלו:
- לאתר טעויות לפני שהן יוצאות בתלוש
- לבדוק את עבודתם מבלי להזדקק לביקורת חיצונית
- לדעת אילו סעיפים מועדים לטעויות – ואיך להימנע מהן
- להטמיע את השינויים הנחוצים בארגון בו הם מועסקים
- לבצע סט בקרות שיגן עליכם
- לחסוך זמן יקר בתיקון שגיאות בדיעבד

אני מזמינה אותך לפגוש אותי בקורס הדיגיטלי הקרוב!

מרצת הקורס: עו"ד הילה אהרוני, בודקת שכר מוסמכת
ניסיון של למעלה מ 15 שנים
מייצגת חברות, חברות פנסיה וגמל ועובדים רבים בבתי הדין לעבודה, יועצת משפטית, יזמת בתחום השכר ומשאבי האנוש, בודקת שכר מוסמכת ומרצה בתחומי השכר, דיני עבודה, בקרות שכר מוסמכות, בדיקות שכר ויזמות באוניברסיטאות ומכללות וכן בקורסים המאושרים על ידי משרד העבודה ולשכת רואי החשבון.
מחיר מיוחד בגלל המלחמה - עד 3/7/25:
קורס בקרת שכר
-
מועבר באופן מקוון. מתקדמים בלימוד בכל זמן שנוח 24/7
-
למימוש ההטבה, הזינו באתר טסטמי קוד קופון: 310. בתוקף עד 3/7/25
-
מרצה: עו"ד הילה אהרוני
"הילה העבירה את הקורס בחן ובכיף, הביאה את הדברים באופן מובנה ומועיל, לרגע לא השתעממתי, היה לי כייף להקשיב. תודה רבה"


