כלים שבעזרתם ניתן לחסוך עשרות אלפי שקלים

יתכן שלאורך השנים הפרשתם לרכבים מסויימים הרבה יותר ממה שהיה צריך..
הרבה מאד פעמים הקופה פשוט קלטה את הכספים אך בצורה שגוייה ( שכר יותר גבוה) והכסף כמובן לא חזר אליכם!

מקרה שכיח בעבר, שסוכן היה מצרף עובד לביטוח מנהלים ורושם באופן אוטומטי שעבור רכיב הפרשה לאובדן כושר עבודה מעביד יש להפריש 2.5% מהשכר המדווח מה שייתן לו כסוי מלא, אך בפועל שיעור ההפרשה שנקבע לו לאחר החיתום הרפואי היה רק 1.5% לדוגמה, וכך לאורך שנים המשכתם להפריש לו 2.5% במקום 1.5% הרבה מאד פעמים הקופה פשוט קלטה את הכספים אך בצורה שגוייה ( שכר יותר גבוה) והכסף כמובן לא חזר אליכם !!

מקרה נוסף שהוא גם נפוץ הינו כאשר אתם מגישים בקשה ליתרות פיצויים למאזן (סוף שנה) עבור כל העובדים וכל הקופות אזי פתאום אתם מגלים שקיימת למעסיק קופה מרכזית לפיצויים ( קופה שמינואר 2011 לא ניתן יותר להפקיד אליה בעקבות תיקון 3) ולכן אלה לפעמים קופות “שנשכחו” ובאמצעות הגשת בקשה במערכת של עוקץ פנסיה אתם מגלים אותן , לרוב מדובר בקופות שהיתרות שלהם עם עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

בקשת יתרות פיצויים
דרך המערכת של עוקץ פנסיה ניתן לבקש יתרות פיצויים לסוף שנה עבור כל העובדים מכל הקופות וכן בקשה לדוח עזר ל 161 עבור עובד שסיים את עבודתו מכל הקופות, היתרון הגדול בסוגי הבקשות הנ”ל הינו שכאשר אתם מבקשים יתרות פיצויים מכל הקופות ניתן לאתר גם “זנב” של יתרות פיצויים. מענה מתקבל באותו היום!

מקרה אמיתי שקרה לא מזמן שחשבת השכר הגישה בקשה כזו וגילתה קופה שלא ידעה עליה עם יתרה של מאות אלפי שקלים!! זה יכול לקרות גם לכם !

איפה נמצאים הכספים שהעברנו ודיווחנו לקופות השונות? האם ואיך הם נקלטו בתוכניות העובדים? מי שמנוי לשירות של עוקץ פנסיה יכול לדעת את הנתונים הנ”ל ממש בזמן אמת ועד 7 ימי עסקים מרגע הדיווח וכל זאת באמצעות מערכת ההתראות בזמן אמת שפותחה בעוקץ פנסיה ופועלת על בסיס אלגוריתם ייחודי.

אז מעבר ליתרונות הנ”ל של המערכת ישנם יתרונות נוספים ובמאמר זה אציג שני כלים הקיימים בעוקץ פנסיה אשר בעזרתם המעסיק יכול לחסוך בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים !!!

הכלים החדשניים והייחודים של עוקץ פנסיה, שומרים על זכויות העובדים ומונעים חשיפה לפיצוי גבוה ע”י המעסיקים ויכולים לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים וכן לתת לכם אופציה לבקש את הסכומים שהועברו בעודף לקופות הביטוח !!

הצוות שלנו

עילאי
עילי רביד
מנהל מחלקת setup והדרכות
אורון
אורון אלטמן
מנהל מחלקת מתפעלים
לביא
לביא שומרוני
מנהל המחלקה הטכנית

מידע נוסף